تبلیغات
"باشگاه میهن" - غذاهایی که به جنگ چربی ها می روند !
** **

یکشنبه 22 آذر 1394

غذاهایی که به جنگ چربی ها می روند !

   نوشته شده توسط: زانا    

اگر در حال کاهش وزن هستید ، می خواهید چربی های بدنتان را آب کنید و یا مانع تجمع چربی ها شوید ، این جنگنده های طبیعی را بخورید و اجازه دهید تا کارشان راانجام دهند : ماست یونانی-کوینا-دارچین-فلفل تند 1- ماست یونانی : با مقادیر بالای پروتئین باعث می شود دیرتر احساس گرسنگی کنید 2- دانه های کینوا (quinoa ) : دارای 8 گرم پروتئین دیر جذب و 5 گرم فیبر در هر فنجان و مقادیر بالای آهن ، زینک ، سلنیوم و ویتامین E 3- دارچین : سطح قند خون را ثابت نگه میدارد و با القای حس شیرینی مانع خوردن کالری اضافی می شود 4- فلفل تند : افزایش متابولیسم به دلیل داشتن کپساسین   چای سبز- گریپ فروت- سیب و گلابی-هندوانه 5- گریپ فروت : ایجاد احساس سیری طولانی 6- سیب و گلابی : سرشار از آب و فیبر 7- هندوانه : با مقدار بالای آب و مواد مغذی و کالری کم ، معده را پر کرده و احساس سیری ایجاد می کند 8- چای سبز: حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان کتچین که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد   بری ها -سبزیجات خام -تخم مرغ - قهوه 9- تخم مرغ : با مقدار بالای پرو تئین ، مدت بیشتری سیر خواهید ماند 10- انواع بری ها : سرشار از آب و فیبر ، ایجاد احساس سیری طولانی 11- سبزیجات خام : سرشار از آب و با کالری پایین 12- قهوه : افزایش متابولیسم   جو دوسر-تبوله - سالاد -سوپ 13- تبوله : فیبر  بالا 14- سالاد : بدون سس مایونز ، با فیبر ، آب و مواد مغذی بالا و کالری پایین معده را پر نگه می دارد 15- جو دوسر : فیبر بالا 16- سوپ : با مقدار بالای آب احساس سیری ایجاد می کند   سرکه -آجیل -پاپ کورن-شیر 17- آجیل : سرشار از پروتئین ، فیبر و اسیدهای چرب MUFA 18- پاپ کورن بدون روغن: پر شدن معده و ایجاد حس سیری 19- سرکه : با سوزاندن چربی ها 20- شیر:پروتئین و مواد مغذی بالا   ماهی - لوبیا- گوشت - بیسکوییت گنذم کامل 21- گوشت بدون چربی : پروتئین زمان بیشتری شما را سیر نگه می دارد . 22- ماهی: پرو تئین همچنین به عضله سازی کمک می کند ، عضلات بیشتر مترادف با چربی سوزی بشتر است . 23- لوبیا: سرشار از فیبر 24- بیسکوییت گندم کامل: احساس سیری طولانی


ابزار هدایت به بالای صفحه